Obserwatorzy

środa, 7 listopada 2012

Ozdoby świąteczne

Na większości blogach  są już ozdoby świąteczne. To i ja ruszyłam z ozdobami. Czas szybko płynie i trzeba  z wszystkim zdążyć.
Pierwsza ozdoba jeszcze nie świąteczna. Widziałam u kogoś na blogu (nie pamiętam u kogo) i podobne zrobiłam.
 
 
Doniczki kupiłam do nich dałam szklane kuleczki, kiedyś obrabiałam szydełkiem i były z tego korale.
 
 
 
Na choince przykleiłam koraliki i gwiazdki.
 
 
W zeszłym roku dostałam choinkę z kawy.
 
 
Kiedyś zrobiłam choinkę z makaronu.
Witam serdecznie nową obserwatorkę Agusię nie mogę Cię znaleść. Napisz jakiś komentarz to Cię znajdę. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.

22 komentarze:

  1. wszystko piękne :)))urzekły mnie te doniczki z kwiatkami i zrobiło się wiosennie :))Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super są kwiatki! bardzo pomysłowe i ozdobią na cały rok mieszkanie :) choinki świetne, zwłaszcza ta kawowa mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ozdoby. Mnie też przypadły do gustu te kwiatowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakie choinki pomysłowe, ale kwiatki w doniczkach są jeszcze fajniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają te swiąteczne ozdoby i piękne kwiatuszki w doniczkach ;) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne ozdoby świąteczne,prześliczne kwiatuszki w doniczkach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ozdóbki , kwiatuszki super ''' pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne poczatki swiateczne...kwiatuszki przepiekne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kwiatuszki i już choinkowo się zrobiło :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatuszki sa super , a choinki prześliczne,.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne te kwiaty w doniczkach.Czy mogę ściągnąć pomysł od Ciebie?
    Mam wielką ochotę je zrobić.To znaczy spróbować,bo efektu nie znam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz chęci do robienia to bardzo proszę.

      Usuń
  12. Ale masz świetne pomysły, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prace. Choinki bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  14. ale tego zrobiłaś,piekne prace

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie choineczki piękne, ale mi najbardziej podobają się te przecudowne kwiaty. Są takie kolorowe i przypominają mi lato, do którego bardzo tęsknię...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kwiatuszki są odjazdowe,,,no i te biedroneczki po prostu ekstra.

    OdpowiedzUsuń