środa, 7 listopada 2012

Ozdoby świąteczne

Na większości blogach  są już ozdoby świąteczne. To i ja ruszyłam z ozdobami. Czas szybko płynie i trzeba  z wszystkim zdążyć.
Pierwsza ozdoba jeszcze nie świąteczna. Widziałam u kogoś na blogu (nie pamiętam u kogo) i podobne zrobiłam.
 
 
Doniczki kupiłam do nich dałam szklane kuleczki, kiedyś obrabiałam szydełkiem i były z tego korale.
 
 
 
Na choince przykleiłam koraliki i gwiazdki.
 
 
W zeszłym roku dostałam choinkę z kawy.
 
 
Kiedyś zrobiłam choinkę z makaronu.
Witam serdecznie nową obserwatorkę Agusię nie mogę Cię znaleść. Napisz jakiś komentarz to Cię znajdę. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.

22 komentarze:

  1. wszystko piękne :)))urzekły mnie te doniczki z kwiatkami i zrobiło się wiosennie :))Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super są kwiatki! bardzo pomysłowe i ozdobią na cały rok mieszkanie :) choinki świetne, zwłaszcza ta kawowa mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ozdoby. Mnie też przypadły do gustu te kwiatowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakie choinki pomysłowe, ale kwiatki w doniczkach są jeszcze fajniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają te swiąteczne ozdoby i piękne kwiatuszki w doniczkach ;) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne ozdoby świąteczne,prześliczne kwiatuszki w doniczkach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ozdóbki , kwiatuszki super ''' pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne poczatki swiateczne...kwiatuszki przepiekne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kwiatuszki i już choinkowo się zrobiło :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatuszki sa super , a choinki prześliczne,.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne te kwiaty w doniczkach.Czy mogę ściągnąć pomysł od Ciebie?
    Mam wielką ochotę je zrobić.To znaczy spróbować,bo efektu nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz świetne pomysły, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prace. Choinki bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  14. ale tego zrobiłaś,piekne prace

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie choineczki piękne, ale mi najbardziej podobają się te przecudowne kwiaty. Są takie kolorowe i przypominają mi lato, do którego bardzo tęsknię...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kwiatuszki są odjazdowe,,,no i te biedroneczki po prostu ekstra.

    OdpowiedzUsuń