Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

Wianki i koszyczek

Nadal bawię się wikliną papierową. Skręcam rurki i wyplatam. Upały mi dokuczają. Jest u mnie następna wnuczka. Na większe prace trzeba zaczekać do września. Będzie więcej czasu. Znalazłam jak można zrobić wianek z wikliny papierowej i zrobiłam nie jest to cudo a jak na początek to nie najgorzej.   http://handmadebymaggii.blogspot.com/2011/10/jak-zrobic-wianki-z-papierowej-wikliny.html. Nie umiem inaczej zapisywać adresu bloga.


Wianek jest jeszcze nie połączony z tym poczekam chyba do świąt, będzie jak znalazł. Zrobiłam dwa. Jeden grubszy a następny cieńszy to zależy na czym się wyplata.





Chyba trochę lepiej już mi idzie.
Serdecznie witam nowe obserwatorki gogo62 i Mangosię.
Dzięki wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających.

15 komentarzy:

  1. Idzie coraz lepiej, śliczne te koszyczki. A wianuszek bardzo ciekawa sprawa, może skorzystam i też taki zrobię na święta, Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała tak wyplatać ale to chyba trudne dla takiego laika jak ja.Pozdrawiam.Cudowne rzeczy robisz .pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super :)) Gdy widzę takie cuda, aż samej mi się chce skręcać gazety :)) Pewnie mam tego troszkę w genach, bo dziadek wyplatał różne rzeczy, ale z wikliny tradycyjnej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, bardzo mi się to podoba, sama nie mam odwagi zacząć wyplatać, ale myślę o tym. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za namiary na kursik, nie wygląda na trudny, może też się skuszę i coś wyplotę przed świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny koszyczek :)) i czekam na ukończony wianek bo mnie bardzo zaintrygował:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko zapraszam Cię do mnie na bloga po wyróżnienia:)))

      Usuń
  7. Teresko, Ty już od dawna jesteś świetna w temacie wyplatania papierowej wikliny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianki wyszły Ci bardzo ładne.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci idzie wyplatanie,śliczny koszyczek,wianuszki rownież,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idzie Ci z tą wikliną coraz lepiej,wianki są super:)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wianki wyszły super !!! piękny koszyczek :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jak zwykle cudowne, ale najbardziej podoba mi się wianek. Jest REWELACYJNY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. super wianek wyszedł i dziękuję ,że wstawiłaś link:)

    OdpowiedzUsuń