czwartek, 24 maja 2012

Statka na zakupy

Dziś uszyłam sobie siatkę na zakupy, mam siatki są już trochę przyniszczone. Widziałam  u kogoś na blogu (przepraszam nie pamiętam) ładne siatki wyszywane. Jestem wielbicielką patchworków, dodałam element patchworkowy. Szanujmy środowisko dla następnych pokoleń.




Na działce zakwitły następne irysy.


Mam jeszcze brązowe i białe, lada dzień zakwitną. Bardzo je lubię tylko szybko przekwitają.
Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających.


9 komentarzy:

  1. To się Tereska rozszyła :))) też lubię patchworki , więc podziwiam i podziwiam. Sama jeszcze nie robiłam ,ale może kiedyś się skusze. Piękne kwiaty. Mój fioletowy też już zakwitł ,ciągle czekam na liliowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna torba na zakupy...a iurysy przesliczne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowska ta torba. Ja rownież staram się używać tych wielorazowych, choć czsem zapominam zabrać ze sobą do sklepu.
    Piękne irysy - cieszą oko.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Siatka fajna a irysy przepiękne! Uwielbiam irysy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę zakupów się zmieści, a irysy pięknie rosną!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jak ja lubie patrzeć na takie eko szycie. Zamiast foli własna siateczka. Śliczna jest, bardzo oryginalna, tylko na zakupy iść. A kwiatuszki śliczne ;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna torba na zakupy:)) a irysy są cudne i pięknie pachną:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Siateczka na zakupy rewelacyjna, ale kwiaty mmmmmmmm cudne!!!

    OdpowiedzUsuń